فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل

فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل :

اینک بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیش تر در تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجب نیست که، در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، موسسات مجبور شده‌اند شیوه واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند، به طوری که کمتر روی محصولات و بیشتر به مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای دیدی کوتاه مدت،دیدی بلند مدت را در پیش گیرند. (2000.1Harrison.)

شدت رقابت وپیچیدگی آن، بسیاری از سازمان ها را ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدید مفهوم بازاریابی، یعنی "بازاریابی رابطه‌مند" نموده است و به جای استراتژی‌های تهاجمی‌ بازاریابی، آنها را بسوی استراتژی‌های دفاعی بازاریابی سوق می‌دهد.

بازاریابی رابطه‌مند شامل فعالیتهایی است در راستای توسعه ارتباطات طولانی مدت و مقرون بهصرفه بینسازمان‌ها و مشتریان آن،به منظور ایجاد سود متقابل برای هر دو طرف. (تاج زاده نمین، 1382 ،198) از طرفی حفظ و تقویت مداوم رابطه با مشتری تنها مسیر یک طرفه‌ای است که سازمان های خدماتی در استفاده از استراتژی‌های تدافعی و افزایش حفظ مشتریان کنونی خود باید از آن عبور کنند.

فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل
فهرست مطالب

چكیده. 3

مقدمه. 4

بیان مسئله. 4

پیشینه تحقیق.. 5

1)اعتماد. 7

2)ایجاد پیوند. 7

3)ارتباطات… 8

4)ارزش مشترک… 8

5)همدلی.. 8

6)رابطه متقابل.. 9

استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند. 9

1)تعیین خدمات اصلی.. 9

2)برقراری رابطه باب طبع هر مشتری… 10

3)ارائه خدمات جنبی.. 10

4)قیمت‌گذاری رابطه‌مند. 10

5)تأکید به بازاریابی داخلی.. 11

– تعریف بازاریابی داخلی.. 11

-اهمیت بازاریابی داخلی.. 12

مدل های بازاریابی رابطه‌مند. 12

1)مدل تاهیر رشید. 12

– اعتماد. 12

– تعهد. 13

– تجربه خوب… 13

– وفای به عهد. 14

– رضایت مشتری… 14

-بازاریابی رابطه‌مند داخلی.. 15

– پیوند اجتماعی.. 15

-ارتباطات… 16

2)مدل مورگان وهانت… 16

– منافع رابطه. 17

– هزینه‌های خاتمه رابطه. 17

– ارتباطات… 17

– رضایت دادن.. 18

– همکاری… 18

– تضاد مربوط به رابطه (تضاد کارکردی). 18

– عدم ابهام در تصمیم‌گیری… 19

3)مدل من سو و اسپیس…. 19

مزایای بازاریابی رابطه‌مند. 20

نتیجه گیری… 22

منابع:23

برای مشاهده توضیحات کامل تر اینجا کلیک کنید
لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم
با سلام،محصول دانلودی فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل و بررسی کامل هدایت میشوید

فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل

دانلود این فایل

لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم
با سلام،محصول دانلودی فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل و بررسی کامل هدایت میشوید

فایل ورد (Word) بازاریابی رابطه مند در بین الملل